נהגים, זהירות: אפליקציה חדשה מתעדת את עבירות התנועה שלכם

ישראל פריי No Comments on נהגים, זהירות: אפליקציה חדשה מתעדת את עבירות התנועה שלכם
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מזה שנים שנהגי ישראל חשים את ההתפתחות הטכנולוגית שמקדם אגף התנועה במשטרת ישראל. אמצעי האכיפה הולכים ומשתכללים, אקדחי לייזר, מצלמות, ושלל אמצעים שמטרתם לגרום לנהג להימנע מעבירות תנועה, ולהעניש אותו במקרה שסרח.

פיילוט חדשני שנערך ע"י משטרת ישראל בשיתוף הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מבשר על סנונית טכנולוגית חדשה שעשויה לחולל מהפך ביכולת האכיפה. במסגרת פיילוט שהחל לפני כשלושה חודשים, גויסו מתנדבים, אשר בטלפון החכם של כל אחד מהם הותקנה אפליקציה מיוחדת המאפשרת לתעד את נסיעתם, בעוד המכשיר מונח על לוח השעונים. ברגע שנעשית בכביש עבירה, אותו מתנדב יכול לדווח עליה למוקד מיוחד ובלחיצת כפתור להעביר את פרטי הרכב ותיאור המקרה לרשויות החוק. לאחר שהדיווח מקבל שם, מתבצע סינון ומה שמפוענח כעבירה, כאשר הדגש הוא על עבירות חמורות מסכנות חיים, צפוי להפוך לדו"ח או להזמנה למשפט.

אם עד כה, כשדוממתם את המנוע והגעתם ליעדכם, יכולתם לדעת האם נענשתם על עבירתכם, ביום בו יתחיל השימוש באפליקציה האכיפתית, תמיד יקנן בכם החשש שמא עוד תיענשו על אשר חטאתם… המשטרה מגייסת בימים אלה נהגים מתנדבים שיאותו להחזיק ברכבם את המכשיר. הנהגים יעברו הכשרה, וישמשו כלי סמוי ועוצמתי במלחמה בעבירות התנועה ובתאונות הדרכים.



0 תגובות